SolidMetalRock's News

WTF, banner isnt showing

2008-11-19 13:07:08 by SolidMetalRock
Updated

I just changed the page header of my profile and it just refreshes and im so pissed off, anyway, if you can please go watch some of my poops lol :

Youtube poop - Invader Crap
Youtube Poop: C is for C**k

dont expect something like Deepercutt or WalrusGuy, im new to this stuff and I use Windows Movie Maker which isnt appropiate to make this kind of video, if you know some good program for this kind of video, plz let me know , Thx.



Discuss, lets get real, American a racists they may kill him like Kennedy.


The Riff Raff ->

2008-07-19 02:54:56 by SolidMetalRock

idk i just wanted to leave it clear... yeah im bored


Hentai Pics !

2008-07-11 17:10:58 by SolidMetalRock

yup


IM BACK !

2008-07-08 22:15:54 by SolidMetalRock

yeah, after 2 months without login in to newgrounds. aah, home sweet home :D



I have been busy with other stuff, so that's why i didnt logged in on NG, I have been thinking taking out the ABM, cause betty always is back, even is Tom Fulp bann him, now im more interested on Gaia online, is a pretty cool online game, if you havent try it, you should, well that's all i wanted to say, bye.

Long time no see (pokemon parody included)


April fools !

2008-04-01 15:12:36 by SolidMetalRock

yeah that's right


ABM !!!!!!

2008-03-29 00:29:32 by SolidMetalRock

WE DID IT DAMN IT THERE'S NO BETTY ANYMORE THANKS TO WALTERWAGNER BRAVES 101 AND TO ALL ABM MEMBERS DUDE !!!!!!! WE FINISHED THAT BASTARD IM NOT JOKING HURRAY !!!!!!

mission accomplished ABM members, other spammers beware im making a new one if you try something

ABM !!!!!!


LOL cat#2

2008-03-28 14:13:09 by SolidMetalRock

LOL cat #2

LOL cat#2


what a freak

2008-03-27 16:05:12 by SolidMetalRock

i think this guy is a freak, look at this tattoo !

what a freak